Gry wojenne ostatnio cieszą się całkiem sporym powodzeniem na rynku. Nie powinno zatem chyba nikogo dziwić, iż sprzedaż sieciowej strzelanki pierwszoosobowej osadzonej w realiach drugiej wojny światowej o nazwie Day of Infamy w ubiegłym tygodniu osiągnęła pułap ponad 200 tysięcy egzemplarzy. Aby uhonorować takie osiągnięcie, twórcy produkcji postanowili udostępnić specjalny patch który to dodaje do gry zupełnie nowe, dwie mapy - jedną z nich jest słynna już Dunkierka.

Deweloper, czyli studio New World Interactive może zatem czuć się usatysfakcjonowane, skoro sprzedaż ich produkcji w tak krótkim okresie czasu przekroczyła 200 tysięcy kopii. Wynik ten udało się osiągnąć w okresie zaledwie czterech miesięcy od dnia premiery. Oczywiście w przypadku dużych wydawców i gier typu AAA tego rodzaju liczba była by sporym rozczarowaniem ale, z racji, że mówimy tutaj o wyniku małego, niezależnego studia to jest  to znakomite osiągnięcie. Grze z całą pewnością pomógł niedawny wzrost zainteresowania historiami osadzonymi w realiach wojennych. Bardzo interesujące będzie sprawdzić jak na sprzedaż Days of Infamy przełożą się premiery nadchodzących produkcji w stylu Call of Duty WW II czy też Battalion 1944.

New World Interactive może być raczej pozytywnie nastawione na dalsze sukcesy, w końcu studio cały czas rozwija swoje dzieło i efektem tych działań jest udostępniona niedawno aktualizacja, która to wzbogaca rozgrywkę o całkiem nowe, dwie mapy - Dunkierkę oraz Breville. Zwłaszcza ta pierwsza może cieszyć się ogromną popularnością, zważywszy na zbliżającą się do kin premierę filmu Dunkierka w reżyserii Christopera Nolana. Nowy patch do gry zmienia również system roślinności, wprowadzając na mapy gęstą trawę, której celem jest utrudnienie wykrycia znajdujących się w niej jednostek. Na sam koniec przypomnijmy, że gra obecna jest na rynku od 23 marca tego roku i można w nią zagrać wyłącznie na komputerach klasy PC. 

opakowania kartonowe